تردمیل دست دوم

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات
تردمیل دست دوم توربو فیتنس LX 740

تردمیل دست دوم توربو فیتنس LX 740 موتوري با قدرت 5 اسب بخار دارد که تا وزن 140 کيلوگرم را تحمل مي کند. ابعاد تسمه تردميل 148*51 سانتی متر بوده که محدوده دويدن را مشخص مي کند و تردميل تا 20 کيلومتر سرعت دارد. شيب دستگاه تا 15 درجه برقي است و مي توان شدت تمرينات را با استفاده از آن افزايش داد. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. مانيتور تردميل نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، کالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي 1 برنامه manual و 6 برنامه ورزشی تعریف شده با امکان تنظیم در 10 سطح و 2 برنامه شخصی ، 2 برنامه HRC ( ضربان قلب ) است. دستگاه قابليت تاشوندگي دارد که در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جک گازي دوباره نصب مي شود. اين تردميل محصول تايوان بوده که 3 ماه گارانتي شرکتي دارد.

برچسب‌ها :
تردمیل دست دوم توربو فیتنس TF 250

تردمیل دست دوم توربو فیتنس TF 250 موتوري با قدرت 3 اسب بخار دارد که تا وزن 130 کيلوگرم را تحمل مي کند. ابعاد تسمه تردميل 136*50 سانتی متر بوده که محدوده دويدن را مشخص مي کند و تردميل تا 18 کيلومتر سرعت دارد. شيب دستگاه تا 15 درجه برقي است و مي توان شدت تمرينات را با استفاده از آن افزايش داد. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. مانيتور تردميل نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، کالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي 12 برنامه اتوماتیک ، 2 برنامه دستی و 2 برنامه ضربان قلب است. دستگاه قابليت تاشوندگي دارد که در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جک گازي دوباره نصب مي شود. اين تردميل محصول تايوان بوده که 3 ماه گارانتي شرکتي دارد.

برچسب‌ها :
تردمیل دست دوم توربو فیتنس TF100

تردمیل دست دوم توربو فیتنس TF100 موتوري با قدرت 2.5 اسب بخار دارد که تا وزن 120 کيلوگرم را تحمل مي کند. ابعاد تسمه تردميل 126*46 سانتی متر بوده که محدوده دويدن را مشخص مي کند و تردميل تا 16 کيلومتر سرعت دارد. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. مانيتور تردميل نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، کالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي 1 برنامه manual و 9 برنامه ورزشی تعریف شده در دستگاه است. دستگاه قابليت تاشوندگي دارد که در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جک گازي دوباره نصب مي شود. اين تردميل محصول تايوان بوده که 3 ماه گارانتي شرکتي دارد.

برچسب‌ها :